Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spokojenost klientů a návrhy na její zlepšení
Říhová, Kateřina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti klientů České pošty s.p. V teoretické části je vymezena charakteristika marketingového pojetí služeb, spokojenosti zákazníků se službami a způsoby měření či hodnocení zákaznické spokojenosti. Praktická část se zabývá průzkumem spokojenosti zákazníku se službami České pošty s.p. a následnou analýzou shromážděných informací a návrhem na zlepšení situace.
Spokojenost klientů a návrhy na její zlepšení
Říhová, Kateřina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti klientů České pošty s.p. V teoretické části je vymezena charakteristika marketingového pojetí služeb, spokojenosti zákazníků se službami a způsoby měření či hodnocení zákaznické spokojenosti. Praktická část se zabývá průzkumem spokojenosti zákazníku se službami České pošty s.p. a následnou analýzou shromážděných informací a návrhem na zlepšení situace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.